Pages

My Beloved Family

My Beloved Family

Wednesday, September 14, 2011

......

KENAPA…???
Kenapa semua ni berlaku..?
Adakah aku bersalah dalam situasi ni…
Mengganggu hak orang lain…
Bukan meminta ia utk hadir dlm ati ni tapi tanpa sedar ia datang bertandang…
Apa yg harus aku lakukan, adakahperlu meneruskan apa yg dirancang atau hentikan semua sandiwara ini??
Aku bingung..!
Tahukah dirimu,
Sepi mencengkam diri bila kau pergi tinggalkn ku
Hati merintih dan menangis bila kau tiada d sisi
Jiwa meronta dan merayu agar kau kembali
Sampai bilakah harus begini…
Adakah perlu hanya menyimpan rasa ini dalam hati
Atau perlu dikabarkan pada semua orang supaya segala kesulitan dan masalah teratasi atau mungkin akan menjadi lebih rumit dari itu…??
Aku sendiri tidak tahu….
Aku buntu aku keliru aku tersepit di antara dua keadaan….
Hmmmmm….kenapa perlu semua ni terjadi pd msa yg sebegini…?

1 comment: