Pages

My Beloved Family

My Beloved Family

Thursday, September 15, 2011

='(

Aku buntu memikirkan semua ini...
Aku tidak tahu ke mana yang harus aku pergi, jalan mana yang harus aku lalui...
Berilah aku petunjukMU Ya Rabbi...
Aku tau aku bersalah, aku berdosa dgnMU, namun aku mohon Kau berilah aku bantuan dalam menyelesaikan segala yang rumit ini...
Aku tidak tahu apa yang harus aku pilih, dan aku tidak tahu keputusan yang sebagaimana harus aku ambil...
Aku keliru..kenapa perjalanan hidup ini terlalu sukar...
Ya Allah, seandainya dengan meneruskan apa yang dirancang membuatkan mak dan ayah bahagia, aku terima walau aku tersiksa...
Namun, sekiranya ini semua terlalu cepat untuk aku sebelum persiapan diri, berilah aku ruang dan masa untuk membuat keputusan yang terbaik...
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......!!! buntuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu................!!!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. sesungguhnya keputusan itu adalah takdir bagi dirimu... mintalah restu ayah dan ibu... pohonlah petunjuk dari yg Satu

    ReplyDelete