Pages

My Beloved Family

My Beloved Family

Thursday, September 15, 2011

Ya Allah....

Ya Allah,
Sesungguhnya aku seorang hamba yang hina, seorang yang punyai sebarang kekurangan,
Aku mohon keampunan dari Mu,
Berikanlah aku ketenangan, ketabahan dan kekuatan iman,
Aku seorang yang lalai, maka bimbinglah aku agar aku tidak terpesong dari jalan dan redha Mu ya Rabb...

Ya Allah,
Aku tidak kuat, namun aku tau Engkau tidak akan menduga jika hamba Mu tidak mampu untuk menanggungnya..
Aku yakin Engkau jugalah yang mengetahui apa yang terbaik untukku,
Aku juga yakin segala ketentuan Mu adalah yang terbaik untuk semua hamba Mu kerana Engkau maha mengetahui segala yang tersurat maupun yang tersirat...

Ya Allah,
Aku mohon kekuatan dari Mu dalam menempuh ranjau hidup yang telah Engkau tetapkan untukku...


Amin amin amin ya Rabbal 'alamin.....

No comments:

Post a Comment